اخبار

Antihistamines

Antihistamines

هنگامی که هیستامین، یک ماده شیمیایی که توسط سیستم ایمنی بدن شما ایجاد می شود، به مواد حساسیت زا مانند گرده و شوره حیوانات خانگی بیش از حد واکنش نشان می دهد، می تواند علائمی مانند سرفه، عطسه و آبریزش چشم را ایجاد کند. آنتی هیستامین ها داروهایی هستند که به آلرژی و همچنین مشکلات معده، سرماخوردگی، اضطراب و غیره کمک می کنند.

آنتی هیستامین ها دسته ای از داروها هستند که معمولا برای درمان علائم آلرژی استفاده می شوند. این داروها به درمان شرایط ناشی از هیستامین بیش از حد، یک ماده شیمیایی که توسط سیستم ایمنی بدن شما ایجاد می شود، کمک می کند. آنتی هیستامین ها بیشتر توسط افرادی استفاده می شود که واکنش های آلرژیک به گرده و سایر آلرژن ها دارند. آنها همچنین برای درمان انواع بیماری های دیگر مانند مشکلات معده، سرماخوردگی، اضطراب و غیره استفاده می شوند.

آلرژی چیست؟

بدن شما از بسیاری از تهدیدات محافظت می کند. دنده های شما از قلب و ریه های شما در برابر آسیب محافظت می کند. پوست شما از بدن شما در برابر عوامل خارجی مانند خورشید، باد و باکتری هایی که می توانند باعث بیماری و عفونت شوند، محافظت می کند. مژه های شما از چشمان شما در برابر مواد زائد محافظت می کند. و سیستم محافظت داخلی بدن شما - سیستم ایمنی شما - با موادی که وارد بدن شما می شوند و "خارجی" تلقی می شوند مبارزه می کند. آلرژی زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن شما نسبت به ماده "خارجی" بیش از حد واکنش نشان دهد. در مورد آلرژی، موادی که معمولا بی ضرر هستند و برای برخی افراد آزاردهنده نیستند، مانند گرد و غبار یا شوره حیوانات، شما را آزار می دهد! بدن شما این مواد را به عنوان "خارجی" می بیند، که سپس باعث واکنش بیش از حد سیستم دفاعی بدن شما می شود که شامل ترشح هیستامین می شود. موادی که باعث ایجاد واکنش بیش از حد می شوند، آلرژن نامیده می شوند. علائم ناشی از آن واکنش آلرژیک نامیده می شود. آلرژی یکی از شایع ترین بیماری های مزمن در جهان است. حدود 40 تا 50 میلیون نفر در ایالات متحده آنها را دارند.

آنتی هیستامین ها چیست؟

آنتی هیستامین یک داروی تجویزی یا بدون نسخه است که برخی از کارهای هیستامین را مسدود می کند. «Anti» به معنای ضد است، بنابراین آنتی هیستامین ها داروهایی هستند که بر علیه هیستامین اثر می کنند یا آن را مسدود می کنند.